Більше половини росіян "підсіли" на розпродажі і акції

Їх серйозно хвилюють знижки в торгових мережах
 

Як передає Depo.Кубань із посиланням на "Кубань 24", число жителів, які купують товари зі знижками в Росії зростає, говориться в дослідженні компанії Ipsos Comcon.

За відомостями видання, експерти зазначають, що в 2018 році "полювати" на знижки стали більше 50% жителів країни. Тоді як двома роками раніше товари зі знижками на Росії купували близько 40% громадян. У компанії-вимірнику Nielsen вважають, що це обумовлено падінням доходів у населення, тому люди змушені економити. З іншого боку, чекати знижки і розпродажі людей привчають самі магазини – таким чином вони борються за покупця.

За даними компанії, за перші три місяці 2019 року кількість росіян, які купують товари виключно зі знижками, зросла до 69%. Кількість тих, хто через економію став купувати більш доступні продовольчі товари, за той же період зросла c 55% до 57%.

Як зазначив виконавчий директор асоціації "Руспродсоюз" Дмитро Востріков, ритейлерам складно відмовитися від знижок в умовах, коли купівельна спроможність населення почала падати. До того ж торговельні мережі повинні зробити це одночасно, щоб у виграші не залишився хтось один.

Також Востріков припустив, що торгові мережі зможуть вибратися з пастки знижок і розпродажів, пропонуючи покупцям несхожий з конкурентами продукт, повідомляє "Коммерсант". 

Як повідомляв Depo.Кубань, мешканка Новоросійська стала жертвою псевдогазовиків.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кубань