UK
Для цього матеріалу переклад іншими мовами відсутній, спробуйте перевірити пізніше

Кубанці за телефоном гарячої лінії можуть дізнатися про послуги таксі

Росспоживнагляд запустив всеросійську гарячу лінію по послугах таксі і каршерінга

Кубанці за телефоном гарячої лінії  можу…

Як передає Depo.Кубань із посиланням на "Живу Кубань", гаряча лінія почала роботу з 5 листопада.

За відомостями видання, фахівці управлінь відомства в регіонах з 5 по 19 листопада проконсультують населення з питань правил надання транспортних послуг та захисту прав споживачів при користуванні таксі. Також вони розкажуть про нову послугу, що набирає популярність у великих містах - каршерінг. Звернення прийматимуться за телефонами гарячих ліній і в консультаційних пунктах для споживачів.

В рамках гарячої лінії по послугах таксі в 2017 році було проведено 3,5 тис. консультацій з питань, пов'язаних з автоперевезеннями, правами пасажира, обов'язками виконавців такого роду послуг і поширеними порушення у цій сфері. Населенню надавалася допомога в складанні претензійних і позовних заяв.

Телефони гарячої лінії для жителів Кубані: (861) 226-40-74, 267-34-91, 267-34-93.

Як повідомляв Depo.Кубань, в Сочі зіткнулися іномарка і ВАЗ, загинули дві людини.

Більше новин про події у світі читайте на Depo.Кубань

Всі новини на одному каналі в Google News

Слідкуйте за новинами у Телеграм

Підписуйтеся на нашу сторінку у Facebook

deneme